איראן מנהיג / סרוגים | מנהיג איראן הגיב לדבריו של ראש הממשלה נגדו והמשיך לתקוף בטוויטר, זאת לאחר שקרא למימוש את קרב המסרים בין ישראל לאיראן נמשך:

איראן מנהיג / סרוגים | מנהיג איראן הגיב לדבריו של ראש הממשלה נגדו והמשיך לתקוף בטוויטר, זאת לאחר שקרא למימוש את קרב המסרים בין ישראל לאיראן נמשך:. ערכתי לאחרונה בתאריך 08.01.21 בשעה 13:30 בברכה, אביגדור9790 מנהיג איראן, עלי חמינאי, אמר היום בנאום לאומה ששודר בטלוויזיה הממלכתית, כי אסור לייבא את החיסון נגד קורונה מארהב ובריטניה מכיוון שהוא לא סומך. בשבועות האחרונים אימצה איראן עמדה בלתי מתפשרת גם ביחס לשתי סוגיות אלה. איזור המפרץ הפרסי זקוק לדיאלוג ושיתוף פעולה. חמינאי יצא להמונים והוביל את תפילות יום השישי. סרוגים | מנהיג איראן הגיב לדבריו של ראש הממשלה נגדו והמשיך לתקוף בטוויטר, זאת לאחר שקרא למימוש את קרב המסרים בין ישראל לאיראן נמשך:

להגביר את התרומה של העם בניהול הכלכלה. מנהיג איראן התייחס גם בהרחבה לבעיותיה של ארצות הברית מבית המובילות אותה להחצין את בעיותיה וחפש אויבים. סרוגים | מנהיג איראן הגיב לדבריו של ראש הממשלה נגדו והמשיך לתקוף בטוויטר, זאת לאחר שקרא למימוש את קרב המסרים בין ישראל לאיראן נמשך: חמינאי יצא להמונים והוביל את תפילות יום השישי. בכיכר הבימה בתא הוצב ציור פוליטי פרובוקטיבי של רהמ נתניהו מתפאר באחיזת רגל כרותה של מנהיג איראן, עלי ח'אמנאי, לצדו אשתו שרה המסמנת באצבעותיה לב, ושניהם מחייכים.

×
×"אם תיתכן תקיפ×" ×'איראן ×'חסות מש×'ר ×"קורונ×" ×"×¢×" Israel Defense from www.israeldefense.co.il
אסירים השוהים יחד איתי נדבקו בשחפת. ערכתי לאחרונה בתאריך 08.01.21 בשעה 13:30 בברכה, אביגדור9790 מנהיג איראן, עלי חמינאי, אמר היום בנאום לאומה ששודר בטלוויזיה הממלכתית, כי אסור לייבא את החיסון נגד קורונה מארהב ובריטניה מכיוון שהוא לא סומך. אנחנו ננקום את דמו של. ח'אמנהאי אמר, מומ פירושו מסחר, תן וקח, אך כל מה שמעניין את ארצות הברית זה כוח…הם. בשבועות האחרונים אימצה איראן עמדה בלתי מתפשרת גם ביחס לשתי סוגיות אלה. על ארהב להבין את המילה האחרונה של איראן. בכירה נוספת במנגנוני השלטון במדינה שנדבקה בווירוס היא סגניתו של נשיא איראן לענייני. ממשל טראמפ הודיע לקונגרס על עסקה למכירת מלטים ונשק מתקדם למרוקו.

אלו ימים בהם המנהיגים הציוניים מאיימים לשגר מתקפה צבאית, אבל הם בעצמם יודעים שאם הם יעשו, גם את הטעות הקטנה ביותר, אנחנו נמחק את תל אביב ואת חיפה מעל.

נשיא איראן חסן רוחאני הצטרף התייחס גם הוא בקצרה הבוקר לתקיפה האמריקנית ואמר כי, ננקום את הפשע החמור שביצעה ארצות הברית. אנחנו ננקום את דמו של. ערכתי לאחרונה בתאריך 08.01.21 בשעה 13:30 בברכה, אביגדור9790 מנהיג איראן, עלי חמינאי, אמר היום בנאום לאומה ששודר בטלוויזיה הממלכתית, כי אסור לייבא את החיסון נגד קורונה מארהב ובריטניה מכיוון שהוא לא סומך. הזדמנות נדירה להיכנס לראש של מקבל ההחלטות העיקרי בהנהגה האיראנית ולשמוע את. ישראל אלדד — חבר מרכז הלח י, איש חינוך, עיתונאי וסופר {{}} … אוצר עברית. על ארהב להבין את המילה האחרונה של איראן. בכיכר הבימה בתא הוצב ציור פוליטי פרובוקטיבי של רהמ נתניהו מתפאר באחיזת רגל כרותה של מנהיג איראן, עלי ח'אמנאי, לצדו אשתו שרה המסמנת באצבעותיה לב, ושניהם מחייכים. חמינאי יצא להמונים והוביל את תפילות יום השישי. התייחסות ראשונה של מנהיג הרפובליקה האיסלאמית של איראן בדבר הסכם השלום בין ישראל ואיחוד האמירויות. אנחנו לא ננהל לעולם שיחות עם האמריקנים. ביקורת חריפה ב'המודיע' על מצביעי סמוטריץ' החרדים. מנהיג איראן האייתוללה עלי חמינאי אמר היום (רביעי) כי ארצו בטוחה וחזקה יותר מתמיד, אנו מחכים לראות את היום שבו טראמפ מת וגופתו נאכלת על ידי נחשים ונמלים הוא הוסיף כי הרפובליקה האסלאמית היא בטוחה ונחשבת וחזקה. מנהיג איראן עלי חמינאי הגיב הלילה (חמישי) לדבריו של ראש הממשלה בנימין.

צפו בנאום של מסי מהמנהרה. ביקורת חריפה ב'המודיע' על מצביעי סמוטריץ' החרדים. מנהטן תחתית, מנהיג, מנהיג איראן, מנהיג דעה, מנהיג עליון, מנהיגות אזרחית, מנהיגות אפקטיבית, מנהיגות ארגונית, מנהיגות דעה, מנהיגות חברתית (מפלגה). מנהיג המחאה מהטלגרם הוצא להורג… איראן: התייחסות ראשונה של מנהיג הרפובליקה האיסלאמית של איראן בדבר הסכם השלום בין ישראל ואיחוד האמירויות.

×
×"נשיא ×'×™×™×"ן ו×"צוות שלו לנושאי ×"×'רעין ×"איראני מצמצו ראשונים ×'עימות עם מנ×"×™×' איראן ×"אייטולל×" עלי חמנאי תיק×"×'ק×" from dbkh.s3.us-west-2.amazonaws.com
אנחנו ננקום את דמו של. מהנאום של הפרעוש, דרך ההקפצה של מיר ועד השופט שהפך לרופא עיניים. אחיו של מנהיג המורדים הוצא להורג. מנהיג איראן התייחס גם בהרחבה לבעיותיה של ארצות הברית מבית המובילות אותה להחצין את בעיותיה וחפש אויבים. סרוגים | מנהיג איראן הגיב לדבריו של ראש הממשלה נגדו והמשיך לתקוף בטוויטר, זאת לאחר שקרא למימוש את קרב המסרים בין ישראל לאיראן נמשך: Make social videos in an instant: ח'אמנהאי אמר, מומ פירושו מסחר, תן וקח, אך כל מה שמעניין את ארצות הברית זה כוח…הם. חמינאי יצא להמונים והוביל את תפילות יום השישי.

על ארהב להבין את המילה האחרונה של איראן.

Make social videos in an instant: מאמצע חודש מרץ האחרון, בוטלו כלל פגישותיו והופעותיו בפומבי של מנהיג איראן וכדי להבטיח את בריאותו, נסע. מנהיג המחאה מהטלגרם הוצא להורג בתלייה. בשבוע שעבר נקבע מותו של חבר פרלמנט, שנבחר רק ימים ספורים קודם לכן, לאחר שככל הנראה נדבק בווירוס הקטלני במהלך מערכת הבחירות. מנהיג המחאה מהטלגרם הוצא להורג… איראן: על ארהב להבין את המילה האחרונה של איראן. אחיו של מנהיג המורדים הוצא להורג. ביקורת חריפה ב'המודיע' על מצביעי סמוטריץ' החרדים. מנהיג איראן התייחס גם בהרחבה לבעיותיה של ארצות הברית מבית המובילות אותה להחצין את בעיותיה וחפש אויבים. בכיכר הבימה בתא הוצב ציור פוליטי פרובוקטיבי של רהמ נתניהו מתפאר באחיזת רגל כרותה של מנהיג איראן, עלי ח'אמנאי, לצדו אשתו שרה המסמנת באצבעותיה לב, ושניהם מחייכים. ישראל גלילי — מנהיג צבאי ומדיני, חבר כנסת לשעבר, מראשי אחדות העבודה {{}} … מנהיג איראן האייתוללה עלי חמינאי אמר היום (רביעי) כי ארצו בטוחה וחזקה יותר מתמיד, אנו מחכים לראות את היום שבו טראמפ מת וגופתו נאכלת על ידי נחשים ונמלים הוא הוסיף כי הרפובליקה האסלאמית היא בטוחה ונחשבת וחזקה. ישראל אלדד — חבר מרכז הלח י, איש חינוך, עיתונאי וסופר {{}} … אוצר עברית.

Make social videos in an instant: על ארהב להבין את המילה האחרונה של איראן. ערכתי לאחרונה בתאריך 08.01.21 בשעה 13:30 בברכה, אביגדור9790 מנהיג איראן, עלי חמינאי, אמר היום בנאום לאומה ששודר בטלוויזיה הממלכתית, כי אסור לייבא את החיסון נגד קורונה מארהב ובריטניה מכיוון שהוא לא סומך. מנהיג איראן התייחס גם בהרחבה לבעיותיה של ארצות הברית מבית המובילות אותה להחצין את בעיותיה וחפש אויבים. חשד שתרופות מארהב מפיצות את הנגיף.

×
×"יווח מנ×"×™×'×" ×"רוחני של איראן עלי חמינאי ×"×¢×'יר את סמכויותיו ל×'נו ×'לו×'ס from res.cloudinary.com
ממשל ביידן כבר רמז על נכונות להתפשר על דרישתו לצעד איראני ראשון (כלומר יסכים להסרת סנקציות חלקית בשלב ראשון), אך ספק רב אם יסכים. מנהיג המחאה מהטלגרם הוצא להורג בתלייה. בכיכר הבימה בתא הוצב ציור פוליטי פרובוקטיבי של רהמ נתניהו מתפאר באחיזת רגל כרותה של מנהיג איראן, עלי ח'אמנאי, לצדו אשתו שרה המסמנת באצבעותיה לב, ושניהם מחייכים. על ארהב להבין את המילה האחרונה של איראן. מנהיג איראן האייתוללה עלי חמינאי אמר היום (רביעי) כי ארצו בטוחה וחזקה יותר מתמיד, אנו מחכים לראות את היום שבו טראמפ מת וגופתו נאכלת על ידי נחשים ונמלים הוא הוסיף כי הרפובליקה האסלאמית היא בטוחה ונחשבת וחזקה. אנחנו ננקום את דמו של. מנהיגה העליון של איראן האייתולה חמינאי אמר בטהרן: ישראל אלדד — חבר מרכז הלח י, איש חינוך, עיתונאי וסופר {{}} … אוצר עברית.

שלטונות איראן הודיעו הבוקר (שבת) כי הוציאו להורג את העיתונאי רוחאללה זאם, שפעילותו נגד המשטר עזרה להצית את הפגנות המחאה הגדולות שטלטלו את הרפובליקה האיסלאמית בסוף 2017.

איזור המפרץ הפרסי זקוק לדיאלוג ושיתוף פעולה. בכירה נוספת במנגנוני השלטון במדינה שנדבקה בווירוס היא סגניתו של נשיא איראן לענייני. ממשל טראמפ הודיע לקונגרס על עסקה למכירת מלטים ונשק מתקדם למרוקו. חמינאי יצא להמונים והוביל את תפילות יום השישי. עלי חמינאי איראן טקס הלויה של קאסם סולימאני. שלטונות איראן הודיעו הבוקר (שבת) כי הוציאו להורג את העיתונאי רוחאללה זאם, שפעילותו נגד המשטר עזרה להצית את הפגנות המחאה הגדולות שטלטלו את הרפובליקה האיסלאמית בסוף 2017. מאמצע חודש מרץ האחרון, בוטלו כלל פגישותיו והופעותיו בפומבי של מנהיג איראן וכדי להבטיח את בריאותו, נסע. איראן והמעצמות ייפגשו היום בווינה כדי לדון בחזרה להסכם הגרעין. מנהיג איראן האייתוללה עלי חמינאי אמר היום (רביעי) כי ארצו בטוחה וחזקה יותר מתמיד, אנו מחכים לראות את היום שבו טראמפ מת וגופתו נאכלת על ידי נחשים ונמלים הוא הוסיף כי הרפובליקה האסלאמית היא בטוחה ונחשבת וחזקה. שר ההגנה אמיר חאתמי הזהיר אף הוא: בשבועות האחרונים אימצה איראן עמדה בלתי מתפשרת גם ביחס לשתי סוגיות אלה. מנהיגה העליון של איראן האייתולה חמינאי אמר בטהרן: אנחנו לא ננהל לעולם שיחות עם האמריקנים.

אנחנו ננקום את דמו של איראן. ישראל אלדד — חבר מרכז הלח י, איש חינוך, עיתונאי וסופר {{}} … אוצר עברית.

Post a Comment

0 Comments

close